Siz istemediğiniz halde ilişkide seks isteyen biriyle olur muydunuz?

6-7 aydır peşimde koşan biri var. Çok kez buluştuk sohbet ettik güzel vakit geçirdik ama her defasında konu cinselliğe geldiği için reddedip durdum. Yani konuşmalarımız aralıklı oluyordu 2 hafta konuşuyorsak 2 hafta konuşmuyorduk. Kendisinin zaafı olduğumu söylüyor ki bende öyle olduğumu düşünüyorum ne kadar terslesem de hayır desem de vazgeçmedi. Dün akşamda net bir cevap istediğini söyledi bana ki bu en doğal hakkı. Aslında çok ilgili eğlenceli biri yanında kendimi iyi hissediyorum ama o ‘ben ilişkimde seks olsun istiyorum çünkü seni arzuluyorum’ diyor bende ‘seks olmadan ilişki yaşamak istiyorum’ diyorum. Son kararı bana bıraktı. Siz olsanız ne yapardınız?

Siz istemediğiniz halde ilişkide seks isteyen biriyle olur muydunuz?
Cevapla