Sevgilimle ten uyumumuz yok. Bizden olmaz mı?

Sevgilimle her şey çok güzel ancak ten uyumumuz yok 1 yıldır beraberiz her şey bu kadar mükemmelken sadece bunun için ilişkiyi hiçe saymak istemiyorum ama nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum 1 yıldır gerçekten zevk aldığımı hatırlamıyorum ama onu çok seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Vücudunu beğenmememle ilgisi olabilir mi yani değişebilecek bir durum mu
Sevgilimle ten uyumumuz yok. Bizden olmaz mı?
Cevapla