Boyu küçük diye ayrıldım pişman değilim, boyu değil işlevi yalanına inanan var mı?

erkek arkadaşımla aynı gün aynı yıl her şeyimiz aynı çok hoş vakitler geçiriyorduk aynı şeylere gülüyoruz aynı şeyleri seviyorduk tek uyuşmadığımız nokta cinsellik başlarda kendine bir güvenmeler bir güvenmeler başta kendide kısa demişti ama ne bilim ben bu kadar beklemiyordum bana işlevi önemli falan diyordu iş saadete gelince işlevde yalanmış

penisi 8-9 cm kalın ama kısa bunun yanı sıra şunu yapma bu midemi bulandırıyor bunu yapmam midem bulanır benden oral istiyip kendi yapamıyordu ( gerçekten yıllık kadın doğuma giderim temizliğime dikkat ederim görüntüden desem değil) saçma sapan huyları vardı ayrıldım cinsellik için uygun bulmadığımdan dolayı pişman değilim ben bunla evlensem bunu aldatırdım bunun yanı sıra bana şey sormuştu senin başkasıyla birlikte olmanı izlemek istediğimi söyleseydin ne yapardın falan ( kendide farkında heralde doyuramayacağının)

siz cinsellik için çok iyi anlaştığınız birinden ayrıldınız mı

Boyu küçük diye ayrıldım pişman değilim, boyu değil işlevi yalanına inanan var mı?
Cevapla