Kimse yargilamasin.. surtunme yoluyla ilski yasadim. Cok pismanim. Tovbe ettim ama aklimdan cikmiyor?

Yrgilamayin lutfen ailevi sorunlarm vardi ve evlenmek vaadiyle kandirldm kacmayi dusnuyordm. Istemedigm biseydi karsi taraf gitmesin diye.. Ve cok pismanim her gun bunu dusunuyorm. Ben bunu ilerde hayatima biri girince acik acik anlatmali miyim? Cok pismanimbu konuda , ne yapmm lazim ben hep bunu dusnuyorum...
Kimse yargilamasin.. surtunme yoluyla ilski yasadim. Cok pismanim. Tovbe ettim ama aklimdan cikmiyor?
Cevapla