Sevgili ilişkisi mi, FB ilişkisi mi size daha cazip geliyor?

Uzun zaman ilişkim olmadığı sürece kimseyle bir şey yaşamadım. Ve güven sorunları yaşadığım için artık ilişki istemiyorum. Fakat kendimi de çok yalnız hissediyorum.

Ilişki istemiyordum ama romantik bir sevisme yaşayıp arkadaş olacağımız birini istiyordum hayatımda. Şimdi öyle biriyle ilişkiye başladık. Herşeyi konuştuk öncesinde. O da ben de ilişki istemiyoruz. Ama sevişip sonra beraber uyuyoruz. Yiyip içiyoruz. Sohbet edip film izliyoruz. Birbirimizin hayatına karismiyoruz ve beklentimiz yok gibi su anda. Bu ilişki nasıl şekillenir bilmiyorum ama bu şekilde bir ilişki yaşamak beni duygusal anlamda daha az yaralarmış gibi hisler içindeyim.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Sevgili ilişkisi mi, FB ilişkisi mi size daha cazip geliyor?
Cevapla