Uzun zaman ilişkim olmadığı sürece kimseyle bir şey yaşamadım. Ve güven sorunları yaşadığım için artık ilişki istemiyorum. Fakat kendimi de çok yalnız hissediyorum.
Ilişki istemiyordum ama romantik bir sevisme yaşayıp arkadaş olacağımız birini istiyordum hayatımda. Şimdi öyle biriyle ilişkiye başladık. Herşeyi konuştuk öncesinde. O da ben de ilişki istemiyoruz. Ama sevişip sonra beraber uyuyoruz. Yiyip içiyoruz. Sohbet edip film izliyoruz. Birbirimizin hayatına karismiyoruz ve beklentimiz yok gibi su anda. Bu ilişki nasıl şekillenir bilmiyorum ama bu şekilde bir ilişki yaşamak beni duygusal anlamda daha az yaralarmış gibi hisler içindeyim.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer