Cinsellik yaşadığım sadece iki kişi oldu ve ikisi de beni sevmedi. Eski ilişkilerine özlem aşk duyuyordu, sizce bu bir lanet mi ceza mı?

Cinsellik yaşadığım sadece iki kişi oldu ve ikisi de beni sevmedi. Eski ilişkilerine özlem aşk duyuyordu, sizce bu bir lanet mi ceza mı?
Cevapla