Aşık olduğumuz kişiyle %100 ten uyumumuz vardır diyebilir miyiz?

Ten uyumu denilen şeyi anlamıyorum, insan aşık olduğu adamı veya kadını zaten delicee arzulamaz mı? Ten uyumu dedikleri şey ne oluyor? Şimdi erkek zaten kadınını seviyorsa cinsel ilişkiyi olup bittiye getirmez ki... Onun da orgazm olmasını sağlar bence. Bana biraz farklı geliyor, aşk varsa ilişkide ten uyumu zaten vardır diye düşünüyorum. Ya da benim başıma gelmedi ne olmalı ki ten uyumu yok diyeyim?

Aşık olduğumuz kişiyle %100 ten uyumumuz vardır diyebilir miyiz?
Cevapla