Buluşuyoruz sürekli yatak muhabbeti cinsel muhabbet çeviriyor ama ne bir plan ne özel bir şey hiçbir şey yok. Anca goygoy çeviriyor bana kahvaltı ya da alkol hazırla çağır falan. Bende en sonunda sen ne yaptın ki benden bunları bekliyorsun dedim. Ne istiyorsun dedi.
ya arkadaşlar bu cevap verilecek bir şey mi? Ne demeliyim açıkça söylenmez ki oku ona nasıl çevirebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Sen söyle madem hadi artık yaşayalım şu güzellikleri diye
O ortamı hazırlayabilse an hazırsın yani?
Adam cennete düşmüş te haberi yok
Ortamı hazırlayabilse değil de ortama giden yolları hazırlayabilse 😂
Kaç yaşlarındasınız ki?
25
Hmm ya boş ver denemek istermisin?
Biraz ona cesaret ver senin istemediğin birşeyi yapmak istemiyor belliki amacını belli et
Senden yeşil ışık yakmani bekliyor cesaret edemiyor
Nasıl yani cesaret edemese öyle cinsel imalarda bulunur mu
İmada bulunuyor ama sen imada bulunuyor musun peki karşılık vermeni bekliyor
Hayır bulunmuyorum imada ama ters tepki vermiyorum biliyor arkadaş olmadığımızı ondan beklentim özel bir şey ayarlaması yemek olur etkinlik olur vsv va
Sen ayarla adımı sen at o gerekeni zaten yapar
Sorun benden beklenmesi işte kızdığım şey neden bir kere bile hiç özel bir şey ayarlamıyor benden bekliyor
Çekiniyor işte konuşmakta ne var goygoyunu yaparsın ama uygulamaya gelince öyle anlattığın gibi olmuyor bu işler
Ya hayır beni arıyor geliyorum diyor alıyor beni e götür güzel şık bir yere yok plan mlan yok rastgele takılıyoruz hep goygoy flörtözlük falan filan sonra bana şunu yap bana bunu yap. Neden yapayım sen bana ne yapıyorsun?
Sen bundan ayrıl bu yaşta bu kadar stres yapma sanada yazık 😀
Beleşten yapıp gideyim istiyor
5 aydır sürekli görüşüyoruz ve arkadaşımsın diye tüm yavşmalarını geçiştiriyorum ama değiliz yani özel bir şey planlasın istiyorum eğer beleşçiyse niye aylardır koşuyor benzin parasına yazık 😂
belesci sanırım bu
Anlamadım ki ben napabilirim yüzüne mi vursam
Evet yüzüne vur muhatap olma erkekliğinden utandır onu lütfen
Nasıl ne diyeyim
az ye hizmetci tut de. Tuttuğun hizmetci de kor topal biri olsun anca onu becerirsin cunku sağlam biri senle olmaz de dalga gec bu arada sevdim yazdığım şeyi ara sıra yaratıcılığım hos oluyor🙂
Arkasında durabileceğin sözleri konuş de
Nasıl yani hangi söz
Erkek ol erkekliğini görelim de
Sende yatağa meyillisin belliki
Kulağına eğil beni bever de o anlar
ooh ne ala yaaa😀utanmasa sen beni s dicek
Sen istiyosun yani
Özel plan etkinlik vs
Niye yapmıyo
Anlamadım sence niye
Yaşı kaç
25
Çapı yetmiyo olabilir ni
Neye
Yani bu işlere
Sen adım at
Baskasiyla yat boş ver bunu
Bn olacam yataktta hoplata
kapasitesi budur :D
Korksa ondandır
Ucuz görüyor seni
Yaskac senin
Eşşek işte
O nasıl bir şey ya