Ucu yok mercimek kadar bir çıkıntı bu neye işarettir bilen ya da yaşayan var mı
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Merhaba geçmiş olsun ben jinekologum kist ya da mantarı olabilir
Ne kisti
yağ bebesi olabilir umarım siğil değildir
Siğilse ne olur
hpv...
Yok sanmıyorum da siğil olup olmadığını nasıl anlarım hiç geçmez mi öyleyse
Bu yağ bezeleri neden çıkar ki durduk yere
Knk boyle anlatarak biraz zor olabilir, gormek lazim o yuzden doktora git icin rahat etmiyorsa.
Ya geçer herhalde doktora gitmek istemiyorum hiç
bugun olduysa bekle bakalim bir kac gun, bende de cok cikti boyle degisik degisik minnak topcuk gibi gelip geciyor kendiliginden sivilcesinden bilmem nesine kafasina gore yani o yuzden bir sey de yasamadiysan bekle bir kac gun derim dfgdfkj
Sen bir şey yaşadıysan ondandır şglfş
Evet bence de
Yok be valla bende tertemizim has bir bakir kfjdgj
Bilemedim şgöfl
neyi bilemedin knk kfdjg
Sen bi gizliden çıksana lgkfl
hayirdir inshallah neden kfjdgkd
Sen çık da bi gjflgl
Korkutma beni kdfgjkd iyi hadi ciktik xD
Aa imanlı çocuk 😂
bizde boyle fldhkf
Sahte mi ama şgkfşf
niye oyle dedin yaa kfdjgkdfj
Bilmem artık glgöl
sende durduk yere onu bilmiyom bunu bilmiyom kfdjgkfd
Öyle misin değil misin söyle sen de fjldl
yok ya kfdjgd
Niye yok gşlfş
Ppde o kadar takke falan varr
herkes troll takiliyor biraz da biz takilalim bakalim nasil bir seymis dedik fdkjgkd
He ondan yani gşlfş
evet ondan yani kfdjg
Tüh ben de naöazında niyazındasın sanmıştım
Bu senin icin neden onemliydi simdi fkdjgkd
Bilmem sorduk ya glöfşg
O kadar gizliden cik diye israr ettin bunun arkasinda baska bir sey yatmasi lazim soyle hele kiz kfdjgjk
Ne yatabilir ya ne olabilir şhöfşg
Hadi uyuyalım gşföş
Ya knk sen beni ilkin biraz utandirdin o yuzden bozmamak icin devam ettirdim de troll falan degilim yani gordugun dogru kfdjg
Niye utandırdım
Troll troll çevirme şimdi ljlbfn
"Aa imanlı çocuk" dedin guldun utandim oyle deyince, valla bende bozmadim az takilayim sana dedim, inanmak tabi sana kalmis bir sey kfdgjk
He peki o zaman şklbhk
unutma sordugun soruyu "Sen bir şey yaşadıysan ondandır şglfş" ve ben ne cevap vermistim...
oyle imanli cocuk mu olur kfdjgk
Nasıl ya şgkdlfö
Olsun ama öyle değilse imanlı olacak diye bir çıkarım da olmaz ki glföfö
Yani senin dedigine cevap olarak bakirim demistim bu yani, hem imanli hem catir cutur sey yapmak iki zit seyler yakisi kalmaz, oyle biri degilim yani kfdjg
İyi bari anladım dediğini zaten glfll
ee niye ugrastiriyon beni burada yaa kfjgdk
Ne yapalım ya şhöfş
Anladigini soyle tamamdir de bir sey de yani kfdgj
Anladım anladım lklhk
Aferin zeki kizsin hee kfdjfd
Lklml
sohbetine de doyum olmuyor kfdg neyse iyi geceler...
Gidiyorsun yanii
İyi geceler..
ee napim bitti buraya kadarmis kfjg
Khkgf bitti demek e peki madem ne dyelim knlng
ee bitmedi mi yani ya yapma su hareketi kfdjg
Hangi hareket ya bşglş
Bittiyse tamam yani nabalım şnögşg
ya duygu somurusu yapma bana simdi dkfgj ben bitti demeden bitmez falan mi basliyor simdi fdkjg
Yoo ljlblm
Kaç ilişkiniz oldu sizin hadi konu açalım madem çok istedin khkgj
tabi canim sen hic istemedin kfdjg ben kalbimi topraga gomdum usta
Ckldkc Nedenn
Kaçıncı kişiden sonra ya da
Olduysa eğer kjkgj
yok be hic olmadi valla kdfjg senin olmus gibi ldfkg
Neden olmadı
ya knk konusacaksak madem sana zahmet ozelden konusak buraya butun ozelimizi dokmeyelim yani jdfgj
Alla alla ya siteme bak gece gece hşlffş
Sanki kim olduğunu biliyorlar he hşlgş
ne fark eder ac orani burani goster yuzunu gostermeden, ne de olsa kim oldugunu bilmiyorlar nasil olur ama dkfg senin teori direkt cop oldu dimi Şu an jfgjfdjg
Nasıl ya ben anlamadım kfkd
He çöpe atma ya dur kalsın sen de hee şhkfk
anlamazsin tabi isine gelmeyince kkdfgg
Sgkdlfl namaza uyanamıcan he
konuyu nasil da degistiriyor kdfg
Aa senin iyiliğin içinn şklbg
tabi canim benim iyiligim icin fdgk benim iyiligim ozel hocam bura degil 70 yorum olmus zaten daha ne kadar yazayim burdan kdfgg
Uyumucan yani gkkdkf
Onların yarısı benim bir kere GKD’liler
Gdkd* Random o 😂😂
hayir benim iki kerem agahdh yok be daha cok var hem saatte uyumam ben dghj
Kaçta uyuyon sen sorması ayıp gldö
Cok ayip hic sorulur mu oyle ozel sorular kfdgkd valla canim ne zaman isterse kdfhg
Lgkdlf meselaa
sabaha dogru iste knk detaylarla cok ilgileniyon heralde kfjdg
İlgilenşrim sane ya glfkl
Akşam yatmaz sabah kalkmazz
benimle ilgili ne demek sanane be gfhk yatmam kalkmam sana ne ya kfdgk
İyi bb
Şhkfk
gidiyon mu kfg
Lgfl He gidiyom
neden daha karpuz kesecektik fkdjh
Yok karpuzun mevsimi geçti uyu sen uyu heyy şgkfl
Kavun desen neyse bi nebze kurtarırdı kış kavunundan
olmadı olmadıı glglk
neyi kurtaracakmisim acaba birden bire bb diyon kfdjg
ben uyumuyorum henuz haci sen uyuyacaksan ayri konu tabi good night happy birthday
Kandıramazsın beni vlfl
Ne kurtarması be kglf
Doğum günü ne alaka fkdl
He sohbeti sohbeti gkfk
yaa bunun uykusu gelmis ya nasil anlamazsin jeton 39458943 saat sonra dusuyor fdkgjdfk
Anladım be aa şhög
niye kandirayim ki valla ben yatmiyorum Şu an sen yatacaksan yatabilirsin tabi kfgjh
Sen otur namazı kıl öyle uyu kkff
kildim ya demin. Sende vajinanda cikan mercimek pirtcikla oyna kfdjgkfjd
Ya ne diyor ne alakas
Ne ara kıldın sabah olmadı glflf
sorunu unuttuk gitti konu bambaska yerlere vardigi icin, sen onu sormustun ya jfdkgj
ya yatsiyi kildim sabaha 5 6 saat var daha ne taktin benim namaz kilip kilmama sende kil oyle konusacagina seni de bekleriz kucuk hanim kjfdgk
Ee nılmuş yanii
Yok sen kıl kıl
Neyse ben gittim kvlf
kilacam oldugunda knk
aynen git namaz kil sende kfdj
Evet evet glgk
gittin sandim len fdkjg
Gittim gittim lgld
yok yok gitmemissindir kfjdgkj
🏃♀️ hşgl
hsbl kfgd
gittin mi kiz kjdgfk
Aşağısında mi. Yukarıda mi?
kavıslı yol olabılır
Neresinde tam olarak ve nasıl bir şişlik
İç dudaklarda en iç dudağın iç kısmında böyle ucu olmayan şişlik
Ağrı veya acısı var mı
Dokununca hafif acı hissi var onun dışında yok
Sivilce de olabilir
Az önce baktım da bartholin kistine benzer bir şey sanki
Aa evet olabilir. Doktora gitmen iyi olur
Belki kendiliğinden geçer
Teşekkür ederim
Bence ihmal etme. Daha kötüleşebilir ve tedavisi zorlaşır bu durumda
Haklısın evet
Tecrübe konuşuyor
Siz de mi yaşadınız
Farklı bir sorundu ama evet
Cinsellik mi yaşadın korunmasız
bakim jsjks
Sen de mi ya şhöfş
ya canım skılıyo gece gece noldu jksjks
Lez misin yıksa ihlal
Şgkflf*
yok biseksim sjksjk tutturamadn
Kaçırmışz şglfş
Sen?
Heteroo
Oda iyidir ksks yapılı kaslı erko lazım
Bir seey yasadinmi?
bese muhtemelen
Yağ bezesidir
Kabarmıştır o geçer