Eski sevgilimle ayrılalı yaklaşık 7 ay oldu, 20 kişiyle beraber olmuş. Bu normal mi?

Bende ondan ayrıldığımdan beri hayatıma sadece bir kişiyi aldım yapamadık ayrıldık ama o masallah ülkede kadın bırakmamış
Eski sevgilimle ayrılalı yaklaşık 7 ay oldu, 20 kişiyle beraber olmuş. Bu normal mi?
Cevapla