İlişkide kadının erkekten daha istekli oluşu kötü bir şey mi sence?

Ya o bazen yorgun oluyor, bazen bakımsız oluyor o yüzden istemeyebiliyor. Ben daha istekli oluyorum ona göre, genelde seksi ben başlatıyorum, sıkılıyor mudur, kendine sordum; senden sıkılır mı insan dedi ama bilemiyorum yine de.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru olmuş
İlişkide kadının erkekten daha istekli oluşu kötü bir şey mi sence?
Cevapla