(Pembe görüşlerin altına yorum yazan mavililer silinecektir)🍀
Kadının erkekten daha istekli olduğu bir ilişki yürür mü?
(Pembe görüşlerin altına yorum yazan mavililer silinecektir)🍀

- Evet, yürür: Kadın isterse yürür.
- Evet, yürür: Bilinçaltında "Sevdiğin kadınla sevişmezsin." gibi yanlış yapılandırılmış bir düşünce olup başka kadınlara giden, karısıyla çocuk yapmak için sevişen erkeklerden biri değilse... Öyleyse karısının isteğini, onu öldürmek (!) ya da aşağılamak için bir neden olarak görüyor. Bir de kendini aşağılayanları var ki onlar da kendini savunabilen ve isteğini, ilişkisi için doğru yönetebilen kadınlarla birlikte olanlardan oluyor. Kadına deli gibi aşık, öz güveni öyle düşük ki kadının da onu sevdiğini, istediğini göremiyor, kendini yiyip bitiriyor. Çok yanlış kafalar ya. Çıkmak gerek buralardan, yaşamı kendine dar eder.
Valla tatlım gayet güzel yürüyor yeter ki arada ten uyumu olsun
Gayette Yürür. Uzaktan Türkiyeye sallıyorsun. 😎 Pembenin altına yazan Maviyi hangi hakla siliyorsun bu sitenin kuruluşundan beri olan konseptine aykırı. yurt dışı ahkamı kesiyorsunda kendin Kanadada yaşadığın halde zihniyetin hiç gelişmemiş. Milleti kendi kafana göre dizayn etmeye çalışıyorsun. Eleştirdiğini aslında kendin dibine kadar uyguluyorsun.
tr'de sıkıntı olur . zaten adamların ortalaması 12-15 cm % 92 erken ejaküle yaşıyor.
dışarı çıkarken özgüvernsizliklerinden kapıyı kilitler zincirlerler :)
Aynen öyle
Cevap
46Cevap
Tabi ki de yürür
Yürür tabi ki yürümemesi için hiçbir sebep yok
Bir taraf cinsel anlamda yetersiz ise yürümez o ilişki , bir yerde patlar
Güncelleme yazın hoşuma gitti reda 🤭
Görüş yorumu yazan erkeklerden bezdik..
Soruya gelicek olursak , yürümez diyorum ben.
Ben karşımdaki erkekten daha istekliydim çok sıkıntı oldu..
Ne var bu ayıp bir sey mi
Hormonal bir durum olablr
Dönemsel olabilir
Bu nedenle iliski yürütemiyorlarsa
Erkek kendini yetersiz görmekten korktugu icindr
Karşındaki kişiyi çok fazla tanımıyorsan yürümez. Çünkü cinselliğe düşkün olması aldatabilir algısı yaratıyor. Ama sadık olduğundan emin olursan yürür.
Kadının istekli olması yürütür de erkeğin istekli olması yürütmez çünkü kadınlar her konuda erkeklerden bir adım öndedir bunu iyi bilen zeki kadınlar rolüne çok güzel sahip çıkar
Yürür de çoğu erkek reddeder ki genelde öyle oluyor tecrübe ettim onu da çok istekli olmucak gorunmuceksin yoksa kaçıyorlar.
Hayırlı geceler Reda'cım yine güzel bir soru sormuşsun.🌺
Yürümez çünkü erkekler peşinden koşturan kadınlara gidiyorlar hep. Çünkü ne zaman istesem reddedildim ve ne zaman istemesem çok istendim 🤷🏼♀️
İstekler karşılandığı sürece yürür. Zaten kadın ne kadar istekli olduğunu söylerse söylesin o kadarını yapamaz.
Yürümez tabi ki erkek kadına bir yerden sonra yetersiz gelir kadın sürdüremez
Erkek arkadaşımla bu yönde sorunlarım var ve evliliği düşünüyorken gözden geçirme kararı aldım
Arada sevgi ve güven varsa yürür olmadı beton dökeriz birdaha inmez 😁
Ben yürütemedim, yürütebilene helal olsun😂😂 doymuyorlar çünkü
Yürür kadın daha çok istekli olsun deli olurum ona var mı öylesi acaba 🤩🤩
Yürür tabi hemde harika olur. İstekli kadın candır can
Yani çiftin egosu yoksa neden olmasın ayrıca birilerini seviyorlsrsa
İki tarfta birbirini seviyor ise birbirini bir şekilde tatmin edebiliyor ise sorun olmaz bence.
Erkeğinin gücüne bağlı ki bir zaman sonra enerjisi tükenecektir.
Benim için sorun değil rahatlıkla idare ederim
Erkeğe bağlı bu olay, bazı erkekler kendinden fazla istekli olan kadından soğuyabilir.
Yürümesi lazım ama erkek odun ve nankör ise yürümez..
Yürür neden yürümesin ki ama adamda tenine alıştıysa birazda istekliyse sorun olmaz. Başka nedenlerden olmasında mesela benim hiç sevmediğim birseyi yapıyor ise ozamn soğurum
Yürümemesi için sebep mi var iyide normal bir şey bu olabilir
Yürüyebilir ama erkeğe bağlı kuru sıkı bir adamsa kaçırır hayatındaki kadını
Böyle bir kadın var mı ki ya da bize denk gelmedi 😂
Reddeden bile var dhhsh
Erkek performanssız değil ise ve kadının teni ona çekici geliyorsa zamanla uyum sağlar
Kadın gerçekten seviyor kendisini onun yanında huzurlu mutlu güvende hissederse neden olmasın, gayet doğal ne demiş atalarımız yuvayı dişi kuş yapar...
Kadının erkeğine yaşattığı fanteziler önemli
Bu birazda hayat şartlarına bağlı sürekli iş, güç, kafası karışık, olan bir erkek için yürümez.. diğer türlü olabilir erkeğe bağlı
Hergün seks benim işime gelir abazalikdan kurtulurum
İlla bir taraf daha istekli olur zaten kadın veya erkek fark etmez ama yürür bence neden yürümesin
aslında daha cok ısteklıdır sadece erkeklere gore ırade olarak daha guclusunuz
Erkek yanaşmıyorsa çok yürümez
Yürütmeye çalışıyoruz bakalım
Bal gibide yurur
erkek öküz değilse, çok güzel yürür.
Kadın akrepse ewet
Yürür miss gibi
Yurur cilveli kadin candir
Daha güzel yürür bence
Gayet iyi yürür bence ahhshhssh
Hemde çok güzel yürür tam istediğim ilişki
Süper yürür , yürümez koşar o ilişki 👏
denk gelir mi bee
Neden olmasın
Gitmiyor işte kdjjd
Olmayınca olmuyor 😂
Olduracaksın djdjfj
Bakarız 😂
Ne yürümesi bayılır hatta
Kadın istekli ise erkeği de alıştırır
Yürür tabi vahşi kadın candır
Sıra bende derse 😂😂
Yürümez 4 nala gider😈
Neden olmasın benim hoşuma bile gider 😄
Yürür tabii
Hemde nasıl yürür
hemde nasıl yürür.
Yürür
Yürümez
Yürümez
Evli ya da bekar fark eder
Gayet yürür.
Yürür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?