Yakın arkadaşımla bir şeyler yaşadım ama bunu kabul etmiyor, ne yapabilirim?

Ben biseksüel biriyim ve en yakın erkek arkadaşımla öpüştüm. Arkadaşım bi olduğumu çok iyi biliyor hem ona söyledim hem de bin kere ona açık açık yürüdüm. Hatta o benden mi hoşlanıyorsun diye sordu, Ona onu çok beğendiğimi söyledim o da tahmin ediyordum zaten dedi. Neyse geçen hafta bizim eve geldi ve biraz içtik. Çocuk da ben de çakır olduk baya sarhoş olmaya çok yakınız. Ben buna iltifat ettim kafan iyiyken ne kadar güzelsin vb filan dedim o bana hadi ya dedi. Sonra ne oldu tam hatırlamıyorum öpüşürken buldum kendimi. Sanırsam 10-15sn öpüştük sonra ben farkına varınca olayın ittirdim. Çok istiyordum açıkcası devam ederdim ama çocuk yanlış anlamasın diye istemiyormuş gibi yaptım. Neyse çocuk da farkına vardı ne yaptığımızın ve konuyu açmadık asla eskisi gibi devam ettik içmeye sonra evine gitti. Ertesi gün konuşurken filan bu konuyu açtım bana bir anlık böyle bir şey olduğunu anlık güzeldi ama şu an düşününce midem bulandı ben gey ya da bi değilim biliyorsun dedi. Mkk neden öptü o zaman? Ben şu an o çocuktan çok hoşlanıyorum. Kafamda mı kuruyorum anlamadım.
Yakın arkadaşımla bir şeyler yaşadım ama bunu kabul etmiyor, ne yapabilirim?
Cevapla