mesela sevgilimin canı sexting yapmak istiyor. sevgilim bir boğa burcu :D
ben çoğu zaman istemeyebiliyorum. ilişkimiz çok inişli çıkışlı ve bir düzen istiyorum cinsellik de öyle gelişir zaten.
geçenlerde konuşup anlaştık ikimiz de ilişkiden ne istiyoruz vs diye, küs olsak da hala sevdiğini ve canının beni isteyebildiğini sadece bana söylemediğini söyledi birkaç kez.
dün 8 saat uzun yoldan geldi. duşa girip beni görmeye geldi vi şeyler yedik. iyiydik de
bugün uyandı günaydın mesajı böyle güzel güzel. sonra da geri mi uyudun kız yazmış.
ben de hep ya şimdi böyle ama canı istemediğinde de böyle olacak mı diye düşünüp onu o anlarda istemiyorum.. kaygılı olabiliyorum
o da haklı olarak bit yeniği arama diyor, önceden söylemedim mi hiç güzel söz diyor. düşününce evet kalkıp geldi kaç saat yoldan sonra falan ama insan 2 güne bir sabah ereksiyonu olur mu ya
ben çoğu zaman istemeyebiliyorum. ilişkimiz çok inişli çıkışlı ve bir düzen istiyorum cinsellik de öyle gelişir zaten.
geçenlerde konuşup anlaştık ikimiz de ilişkiden ne istiyoruz vs diye, küs olsak da hala sevdiğini ve canının beni isteyebildiğini sadece bana söylemediğini söyledi birkaç kez.
dün 8 saat uzun yoldan geldi. duşa girip beni görmeye geldi vi şeyler yedik. iyiydik de
bugün uyandı günaydın mesajı böyle güzel güzel. sonra da geri mi uyudun kız yazmış.
ben de hep ya şimdi böyle ama canı istemediğinde de böyle olacak mı diye düşünüp onu o anlarda istemiyorum.. kaygılı olabiliyorum
o da haklı olarak bit yeniği arama diyor, önceden söylemedim mi hiç güzel söz diyor. düşününce evet kalkıp geldi kaç saat yoldan sonra falan ama insan 2 güne bir sabah ereksiyonu olur mu ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sıkıntılı durum ya. Yani istekli olması da çok doğal onun senin istememen de aşırı doğal. İnşallah düzene girer yoksa ayrılık yapacak bişey yok
evet öyle.. istemeyip kızdım mı ben haklıyım bir yandan çünkü o çok istiyor, benim onu istemeye alanım kalmıyor. o istese pek bir şey demek de yanlış beni istiyor adam ve her sağlıklı erkek gibi sık sık isteyebiliyor düşününce
Aynen öyle ikimizde haklsoınız ama yine de seninki daha fazla çünkü libido yüksek olabilir hak veriyorum bende de öyle çok insan var tabi ama sen istemtşorssn bitmesi lazım onun duru olmalı yani hayırlısı
Aynı durumu bende yaşıyorum sevgilimle. Bu konuları sürekli açması canını mı sıkıyor
yani herkesin durumu farklıdır belki sevgilin cinselliğe karşıdır.
ben değilim, sadece eğer tam olarak bu amaçla daha iyi yanaştığını fark edersem üzülüyorum ve gard alıyorum resmen
Yan yana yaşıyoruz ama ileri gitmeden. Sexting de hiç sevmiyor galiba
işte farklı durumları olabilir bunun. kadınlar daha çok duygusal varlıklar. ben mesela ortada bir duygu olmadan birini istemem. küssek istemem veya hafif soğuk dönemdeysek istemem. ama erkekler istiyormuş sanırım yine de. içinden geldiği gibi sözlerle hediyelerle, yapmacık olmadan ilgi gösterirsen o da yaşamak istiyorsa yaşar zaten. seksten önce de sonra da ilgili olacaksın bazıları sonrasında saldım çayıra diyor.
olur benim her gun oluyor gun icinde de oluyor
Ayni benn anlasiyorsunuz ama 🙂
Her gün olan var her gün s. KS yapam var
Bence ayrılın sizde uyum yok
adamın aklı belli ki sadece sekse çalışıyor
nereden söylediniz bunu
anlattıklarından o çıkıyor çünkü
bilmiyorum kafam karışık baya. 6 yıllık erkek arkadasım
açıkcası onun libidosu seninkinden yüksek bu yüzden kabullenmiyor
Ver kurtul istediginde
Ver gitsin yaa
boga doymazz
yapma olmaz
Troll soru mu bu
yo niye
Libidon dusuk mu?
hayır bence de ona biraz da ben özleyeyim diyorum. beni arzulamanı istiyorum eskisi gibi arzulamıyorsun diyor. ama böyle sabah canı çekince de e söylemeyeyim mş bastırayım mı diyor
Peki onun haricinde kendin sen birseyler yasarmisin
derken
Burdan nasil anlatiyim