Evli çiftler kavga ettiğinde sevişmek için barışmak zorunda mı?

Evli çiftler kavga ettiğinde sevişmek için barışmak zorunda mı?

Eşinizle kavga ettiğinizde, geçici bir süre için konuşmak ve iletişim kurmak istemediğiniz halde libidonuz sizi zorlayabilir. Bu durumda çiftlerin barışmayı beklemeden sadece fiziksel ve psikolojik tatmin için seks yapabilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Nasıl kavga ettiğimizde yemekten içmekten veya nefes almaktan vazgeçmiyorsak seksten de vazgeçmek zorunda olmamalıyız. Tanışmıyormuş gibi tutkulu bir seks yapıp işimiz bitince yine kavgalı halimize dönebilmekten yanayım.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Evli çiftler kavga ettiğinde sevişmek için barışmak zorunda mı?
Cevapla