Bir tarafın daha fazla ilişki yaşamak istemesi sorunsalını çözmüş olan var mı?

Bir ilişkide hep öyledir ya, bir taraf daha isteklidir. Şimdi hanginiz nasıl diye merak etmiyorum ya da herkesin kendince fikir üretmesini istemiyorum. Gerçekten bu sorunu kökünden çözmüş olan var mı, varsa önerisini dinlemek istiyorum. Haydin yorumlara.

Bir tarafın daha fazla ilişki yaşamak istemesi sorunsalını çözmüş olan var mı?
Cevapla