Eşimle görücü usulü evlendik baskıyala oda
ilişkiye girmek istiyor ben istemiyorum pek bu yüzden sert davranıyor bağırıyor çağırıyır bazen zorla yapıyor o gece sabaha kadar ağlıyorum boşan demeyin lütfen boşanmak olmaz ne. Yapacam
Eşimle görücü usulü evlendik baskıyala oda
ilişkiye girmek istiyor ben istemiyorum pek bu yüzden sert davranıyor bağırıyor çağırıyır bazen zorla yapıyor o gece sabaha kadar ağlıyorum boşan demeyin lütfen boşanmak olmaz ne. Yapacam
Madem boşanma şansın yok kabulleneceksin sonuçta o senin helalin olmuş artık karşılık verip zevk almayı denemen gerekiyor. Zor da olsa yapmak zorundasın bunu...
Peki anladım
Dediğim gibi zor ama başka çaren yoksa buna alışmak ve tadını çıkarmak zorundasin. Hicmi sebgi ya da hoslanti yok o na karşı?
Birwz var
Biraz varsa o zaman dediğimi yapmaya çalış kabullenip zevkini almayı dene belki de umdugundan çok daha güzel olacak
Merhaba, bu durum gerçekten berbat,, hem sevmediğin adama katlanmak zorundasin hemde onun isteklerine boyun eğmek... Yapmayinca da yine sen suçlu olucaksin sorsalar
Evet iste kimse anlamıyor beni anlayısınız icin sagolun
Cevap
29Cevap
Senin gibi kadın düşman başına. Evlenmeseydin yaktin adamin başini
Nedenmiş
Neden acaba? Adam niye evleniyor? Seni beslemek, uzaktan bakmak için mi?
Ama sadece seks olmamalı
Evliliğin amaci sekstir
Anlıyorum seni erkekler ereksiyon sorununu çözmeyince agresfileşiyor. Mutlu olmak istiyorsan teslim olacaksın
afferim
Naısl yani
erkek MSN laaa
Nasıl bir U dönüşüdur öyle jsjsjsj
:D :D
zorla ilişki tecavüz demektir kusura bakma ama gerekirse boşanacaksın anlayışsızsa
Baskı ile evlenmişsin resmen. Sen nasıl zayıf karakterli bir şeysin ya hallere bak yazık
Baskı ile evlendim zaten, 😟
Kaç yaşında kadınsın istemiyorum diye diretmek niye zor geldi ablacım
Benim yasadıklsrımı bilmediğin için böyle diyorsun, istemiyorum deseydim o zaman bana neler yaparlardı
Kadın olmak çok zor ya çok üzülüyorum 😣Allah yardımcın olsun buradan konuşmak kolay gerçekten özür dilerim çıkıştığım için
Evet çok zor😢 Sorun yok 😊
Eşinizin isteklerine cevap verin yoksa hayatınızda başka biri mi var
Başkası yok
O zaman eşinizin isteklerine cevap verin
İstemeyerek de mi
Bakın esiniz elinizden kaymasın
Zararı yine sana olacak sürekli istek halinde olan birisi eşinden tatmin olmazsa bunu başka yerde arayacak bu gerçek hiçbir zaman değişmez
Uzman bir doktara ile görüş libidosunu düşürmek için ilaç damla filan al yemeklerine kat yani benim verebileceğim en iyi yardım fikri bu olur brnce
cunku seni beceremiyor kendi bosaliyor :)
yedek bir adam bul kendine
Neden istemiyorsun peki sebep ne onu sevmiyormusun ya da mağara adamı mı?
Hiç zevk almıyorsan istememe normal amamni çözüm bulman gerek
Aslind asurekli isteyen biri olarak normal bakiyorumda sizi zorla yapmamasi gerkeir
Zorla olmaz sana saygısının olmadığını gösterir ama zaten istemesen de zorla oluyorsa konuşmanın da bir sonuç olacağını düşünmüyorum
Eşinin yaşı kaç ve sen neden istemiyorsun. Sevmiyor musun yoksa his heves mi yok
İlişki yaşayacaksın, ne yapacaksın? Ne yapsın adam başkasına gitmesine razı mısın?
Hayır başkasına gitmeşsn
O halde ona ilişkiyi vermen lazım ve severek yap bunu, bu onun hakkı.
Vereceksin
İstemiyorum ama
Boşan
Niye ilişki istemiyon ki
üzüldüm gerçekten durumuna ağlıyorum dediğin cümleye özellikle nereye kadar böyle gidecek
Eşini istememenin sebebi onu sevmemen mi acaba
Asla istemeyeceğim evlilik tipi
Sen neden istemiyosun peki?
adam niye evlendi o zaman
Sen neden istemiyorsun
Niye evlendin o zaman
Soruyu okumadınız herhalde
Okudum?
29 yaşındasın profil 18 24
Yaşım burada gercek değil kimse burada yasını gercek yapmadından eminim
Adam senin istemediğini bile bilemi evlendi
Kaç yıllık evlisiniz
1,5
Yani bir erkek için zor gerçekten. Genel isteksizlik mi var sende
Acı biber sür 🌶️😁
Anlayışlı olması gerek
Sevmeye calis
Zorlami ilişki oluyur
Evet bazen
Yuh sen kaçmaya calisiyonmu artık devammi ediyon
Çıplak kaldıktan sonra bırakıyorum bir şey yapmıyorum
Nasıl yanı
Beni Soyduktan sonra direnmiyorum yapıyor oda
Ya çok kötü şans diyomu su pozisyon yapalım falan diye yoksa direk istediğini yapıp sen sadece duruyonmu çok kötü
Diyor su pozisyonu yapalım diye
Sen ne diyonki
Bişey demiyorum istediği pozisyon neyse o pozisyona geçiyorum
Peki zevk aliyon demi sonuçta esin mutlu ol
Çok zevl almıyorum
Al o eşin senin
Zorla yapıyor nasıl alayım
Zorla dediğin zorla seni soyupmu ilişkiye giriyor
Evet
Ya rezillik ama sonrasında sen ne pozusyon isterse yapıyon ama
Evet yapıyorum
O zaman da yapma istemiyorsan o zm
İçime girip çıktıktan sonra , istediği pozisyonu yapmasam ne yapsam ne
Hım haklisin genelde aynı pozisyonnmu istiyir hep
Farklı
Ne istiyorki genelde
Ya bunları burada konusmak istemem herkes görüyor, iyi günler size
Özelden yazsan olur mu benzer durumu yaşadım eşimle bende
Peki olur
Atttt
Psikoloğa git
Sevmedigun kisi ile niye evlisin
Aliscan seks yapmaya
İstemiyorum ama
Yazık la ikinize de
Kocana yazık
Cinsel anlamda
Sana yazık düşüncesizlik anlamında
Neden mis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?