Bu gece bir alman çocukla birlikte oldum ve dog pozisyonuna girdim. Türk erkeklerin ciddi eleştirisi olan belini yukarı kaldırırmışta, aman eliyle zorla onu indirirmişte muhabbeti biliyorsunuz, neyse ben o hareketi düzgün yani kıvrımlı bir şekilde yaptım. İş bittikten sonra bana dedi ki, bunu nasıl yapıyorsun, genellikle kızlar belini yukarı kaldırır çünkü çok zorlanırlar dedi (belim ağrısa da eleştirilmekten dolayı o kadar psikolojim bozulmuş ki fıtık olmak pahasına pozisyonu bozmadım)
Evet dedim ben çok esneğimdir dedim
O 'da ''belli, ilk defa p... u gibi bu pozisyonu yapanı gördüm dedi. Ve gerçekten siz bunu bir tek türk kızlarının mı yapamadığını düşünüyorsunuz. Ben kısa boylu ve zayıf bir kızım yani minyon tipliyim, belim aşırı ağrımasa bile benim bile hala orada bir ağrı hissedecek kadar bu pozisyon bana iyi gelmiyor. Bunu diğer boy ve kilolarda o eklemlere giren ve erkeğin arkadakı ağırlığı ile hesap edince bence bu zor bir hareket, küçümseniyor ama zor. Ve gerçekten sizin bu zihniyetiniz beynimi yıkamış, ilk defa ayrınlandım ya, bir iki vücut kusurum vardı, çocukta böyle cidden çok yakışıklı ilik gibi maşallah, " ya o her kadında var'' dedi geçti. İnternette yorumlara baksam, yok kadın dediğin şöyle olacak yok böyle olacak. Bi salın artık ya, zaten de ben saldım. Şimdi de beni de götür diye kaç kişi ağlıyor peşimde. Yok ben saldım cidden ya.
Evet dedim ben çok esneğimdir dedim
O 'da ''belli, ilk defa p... u gibi bu pozisyonu yapanı gördüm dedi. Ve gerçekten siz bunu bir tek türk kızlarının mı yapamadığını düşünüyorsunuz. Ben kısa boylu ve zayıf bir kızım yani minyon tipliyim, belim aşırı ağrımasa bile benim bile hala orada bir ağrı hissedecek kadar bu pozisyon bana iyi gelmiyor. Bunu diğer boy ve kilolarda o eklemlere giren ve erkeğin arkadakı ağırlığı ile hesap edince bence bu zor bir hareket, küçümseniyor ama zor. Ve gerçekten sizin bu zihniyetiniz beynimi yıkamış, ilk defa ayrınlandım ya, bir iki vücut kusurum vardı, çocukta böyle cidden çok yakışıklı ilik gibi maşallah, " ya o her kadında var'' dedi geçti. İnternette yorumlara baksam, yok kadın dediğin şöyle olacak yok böyle olacak. Bi salın artık ya, zaten de ben saldım. Şimdi de beni de götür diye kaç kişi ağlıyor peşimde. Yok ben saldım cidden ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer