Güncellemeler
+1 yıl
Sorum buna ne tepki vermeliyim
Kavga ettik cok ustune gittim. Ve bana oyle dedi. Ozur dilerim onu demem cok yanlisti ama seni cinsellik icin kullanmiyorum sevdigimsin dedi. Yinede bilemedim. Git bul diyesim var simdi dedim.
yorumlarinizi aliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
o zaman ayrılın.
Sen nasıl hiss ediosun ve nasıl tepki vermek istiosun önemli olan bu. Burdaki herkesin düşüncesi farklı olur, herkesin karakteri farklı millete ne bakion sen?
hahahahhahahah hepsi böyle diyor :D 20li yaşlarının başındasın ve sendeki saflığı kullanıyor
Ne yapiyim yani
bir şey yapma her türlü manipüle edecek
He he de geç kızlarda kollarını açmış onumu bekliyomus yatmak için
Sen konuşmak mı istedin
verde sen oltayı yemişsin afiyet olsun
Saçma sapan kavgalar neden edersiniz ki
sen de adam isteseydim başka erkek bulurdum yaz
Jednsjenene kizginken gercegi demis iste
Ya ne ergensiniz aq
Yalan aq duygu sömürüsü inanma
Kavganın sebebi ne
başını bulur
Soru ne tam olarak?
Sorun yok kızın duygularını kullanıyor
Bence çocuk haklı
Yalanmi