Biri vardı bundan 9 ay önce tanıdım başta hiç görüşmedim amacı takılmaktı öyle biri değildim aslında sonra ben de takılayım dedim tekrar konuşmaya başladık ama o cinsellik konuşuyordu sadece bir gün yakınlaştık arabada sadece bir yakınlaşma ama berbat davrandı berbat hissetmiştim kendimi değersiz hissetmiştim ama bağlanmıştım galiba Bir daha görüştük evine gittim ve yarım saat kaldım evinde korkunç bir andı birlikte olmadık ama çok değersiz hissettim çünkü ihtiyacını giderir gidermez kalkıp gitmişti. Sonrasında bir sürü mesajlar attım bitirmiştim ama geri dönüyordum her seferinde yine yazıyordum yine arkadaş olmak istediğimi söylemiştim hatta çünkü ona bağlanmıştım oysa bunu kabul etmişti sonra da yine evine çağırmıştı sonra �lerisi gerisi olamaz sadece bu ben sana böyle geliyorum demişti. Canımı yakan bir sürü cümlesi var iki ay önce uzun bi mesajla veda edip sildim her yerden ama numarası ezberimde hala kaydedip bakıyorum bazen profiline aslında hiç güzel vakit geçirmedik biz beraber film izlemek istemiştim onu bile yapmadık güzel bir anımız bile yok ayrıca tipim bile değildi amaç takılmaktı ama takılı kaldım ne zaman geçer bu numarasını unutamıyorum maalesef kaydedip bakıyorum bazen tamamen silinmiyor aklımdan oysa midem bulanıyor ondan.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişi narsist biri bu arada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer