Hamile miyim değil miyim öğrenmek istiyorum hastaneye gidip ne diyicem randevu mu almam gerek hangi bölümden alıcam?

Yaklaşık 1 hafta önce birliktelik yaşadım, yaşadığım kişi X olsun. X prezervatif takmamıstı içimdeydi. Sonra ben çok istekli davranmamıstım o an bazı sebeplerden ötürü hani olmaması gerek gibi gördüm. Ben üzerimden çekilir misin dedim ve giyindim. Onun ereksiyonu gitmişti. Ben tabii kusklandım hani içime bosaldı da haberim mi olmadi gibisinden. Sordum sen bosaldin mi dedim içine bosaldım dedi ve korktum. Şaka yaptığını söyledi. Aradan 2-3 gün geçti tekrar birliktelik oldu ani oldu bu sefer ve ben yine aynı sebepten ötürü çok hevesli gözükmedim. Her ne kadar istesem de. Ve bu sefer içimdeyken dedi ki bosalıcam dedi içimde uzun süre durdu sonra içimden çıktı ve ereksiyon kaybetmisti bana dedi ki simdi gel biraz ağzına al dedi. Ben hayır dedim ve kalktım yine. E ben ne olucam bana niye bunu yapıyorsun dedi bende dedim ki gitmek istiyorum. Sonra içime bosaldığını söyledi yine. Ve ben çok korktum yine. Şaka yaptığını söyledi ailesinin üzerine yemin felan etti. Benim içim rahat olmadı ondan hap istedim almadı. Ben artık 3. gün aldım içtim. Simdi ise korkuyorum ya gerçekten yaptıysa bunu felan diye. Ve ben adetim gecikirse nereye gidip kan tahlili yaptırıyorum? Yani randevu mu almam lazım ne yapmam lazım? Yardım edin.

Hamile miyim değil miyim öğrenmek istiyorum hastaneye gidip ne diyicem randevu mu almam gerek hangi bölümden alıcam?
Cevapla