Yapay kızlık zarı icadı varmış, bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Yapay kizlik zari icadı varmış arkadaşlar 21. yy da inanın yeni ogrendim. Kullanmaya zerre ihtiyacım yok. Yaşanılan herseyi karşı tarafa soliyebilecek nitelikteyim. İsteyen kalır isteyen gider yapacak birsey yok

Fakat siz erkekler böyle Bi konuda ne düşünürsünüz? Hisedermisiniz? Fark edermisiniz? Başınıza hiç geldimi?

Yapay kızlık zarı icadı varmış, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla