bu anıları bir başkasına balllandırarak anlatır mısınız yoksa sizde saklı mı kalır?

bu anıları bir başkasına balllandırarak anlatır mısınız yoksa sizde saklı mı kalır?

Selams
Bu bazen uçuk fantazilerime eşlik edebilir..
Sapıkça ve aşırılık barındıran fantazilerim olabiliyor bazen; bende sapkınlığa uğrayabiliyorum, insanlıktan çıkıyorum dozu kaçırıp..
Sadece o zamanlar, ve sadece o kişiye özel..
Herkesle her birlikteliğimi konu edinmem..
Bir kişiyle, yaşadığım herseyi anlatarak- fantezi olarak - yükseltip yukselirim
inanılmaz edebi ve his yüklü bir ifade tarzın var
Teşekkürler 🍷
rica ederim şimdi cevabına yorum yapmak gerekirse demek istediğin ve kelimelerin arasına gizlediğin o kısık kesli ince msjı anlayabiliyorum. kışkırtmak zeki insanların ince nüanslarla arşa çıkartabileceği bir eylemdir. bu zeki kişinin kim olduğunu biliyorz
Bende, saklı kalmalı, hem o kişinin hemde benim özel hayatım, en fazla söyleyenebilenecek tek şey varsa çok güzeldi, çok iyi geldi gibi bahsedilir detay vermeden?
Cevap
7Cevap
almam.
Karşılıklı paylaşım halinde olduğunda keyif alırım tabi.
mantıklı
Ben anlatırım sorusu olana, bir şeyler öğrenmek isteyene bir beis görmüyorum
nickten belli hünkarım :)
Açık bir davet gibi düşünelim :D
işe yarıyor mu :)
İnanamazsın :)
neyse biz normal halk olarak anlamadığımız taktiklere burnumuzu sokmayalım : )
Est. kanka bende taktik falan yapmıyorum zaten normal şekilde sorularımı sorup cevaplarımı paylaşıyorum kimseye sarkıntılık falan yok nick sağ olsun :D
aslında açık olmak net olmak kimseyi rahatsız etmemek en doğrusu :)
Benim niyetimi okumak için alim olmaya gerek yok usta, niyet belli, ısrar sıfır, sanırım burada başlıyor mevzu :D
Anıları anlatmaktan ziyade zaman zaman yapılması gerekeni detaylı anlattığım oluyor.
Sadece burdayken yapıyorum bunu
bu karşındakini kırkıtmak gibi bir haz mı veriyor
Hayır o tiğnette biri değilim
peki bunu sadece anı paylaşamk için mi yapıyorsun
Bilgi paylaşımı daha çok
anladım :)
Elbette
Evet severim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?