Amacı cinsellik olsa çoktan yapmaz mıydı?

26 yasindayiz 1 sene 2 ay tanisigiz. Bana acilmisti ve 1 hafta sevgili kalip bitirmistik arkadas olduk ama inisli cikisliydi. Sevgilim olmani isterdim diyiyor guzel olurdu diyiyor olmuyor. Evime yakin yerde calisiyor. Sabah beni gormek istiyor ama buluşmuyor. Arzuluyor begeniyor, farkli buldugunu soyluyor sizce neden boyle yapiyor kullanma amacli yaklassa 1 yil 2 ay icinde bulusup yakinlasmaya yeltenmez miydi?
Amacı cinsellik olsa çoktan yapmaz mıydı?
Cevapla