İnsanların evliliği düzenli cinsellik olarak görmesi rahatsız edici değil mi?

Aşka falan inanmıyorum bana göre nesillerimizi devam ettirmek için bir mekanizma amaaa bu çok rahatsız edici herşeyi cinselllik olarak görmeleri eşim o kafa olsa kafasını kırarım bu bildiğin kullanmak.

İnsanların seks yapmak dışında başka özellikleride var onunla sınırlı niye düşünüyorsunuz ki bu bana göre kafayı sıyırmaktır. Herşeyi cinsellliğe bağlamak bu sapıklık normal değil bence.

Güncellemeler
+1 yıl
Neyse yorumları ciddiye almicam nede olsa basit Abazalar dan birisiniz, Düzgün yorum yapan herkeze içtenlikle teşekkür ederim İyi akşamlar dilerim.
İnsanların evliliği düzenli cinsellik olarak görmesi rahatsız edici değil mi?
Cevapla