AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Çok büyük bir eksiklik
Tam tersi eksiklik değil
buna sen karar vermelisin
Hayır tabiki ahlaklı olmaktır
Dayanamıyorsan artık yaşa rahatla
Eksiklik değil eşinle yaşarsın
Degil ama sennde istiyosan yasa
Eksiklik değil zamanı gelince yaşarsın
Yoo fazlalık bile lüks
Eksiklik değil marifette değil
Merak etme seninde kapını biri açar rahat ol
Bence eksiklik deneyimlemek lazim
Hayır önceliğin degıldır
Kızlar neden böyle yalan söylüyorlar
Hayir ben de ilk 22 de yapmisdim
Eksiklik degil. Tercih meselesi
ay iyk hala bakiresin 🤢
Yaşama çokta önemli değil
hıc sevgılım bıle olmadı deme?
Hahaaha oldu tabi kii
burcun ne
Koc
senle uzunca konusalımmı? :)
Neden
ıkı kanka sırdas olalım kırma
olur mu
Yaşamak istiyorsan kime neye göre güveneceksinki
Yapmak için yapmak istemiyorum sevgilim olursa olur
Zevkleri arzularına göre yaşaki zevkini yaşayasın seviyor diye yaparsan sevgiler aşklar yalan üzülürsün
Neden öyle dedin random birisiyle yaşayamam duygu olmalı bence
şimdiki aşkların amaçlar için yalanlarla dolu olduğunu gördüğüm için dedim ha bana sorarsan seks çok sıradan bir zevktir ben sevişmeyi hatta kıza oral yapmayı seksten daha çok seviyorum ama aşk yalanın arkasına sığınarak değil arzularımı dile getirerek yaşamayı seviyorum çünkü kimseyi üzmek değil karşılıklı zevk yaşamak daha önemli
Evet haklisin günümüzde ilişkileri öyle gerçekten iyi birini bulmak zor ama illa yapmak için 2 günlük tanıdığım biriyle yapamam güven sorunum var
seninki güven sorunu değilki yalan dolan sözlerin arkasına bilerek sığınıp seviyor bari yapalım demek gibi bişi ve sen duygusallık diyorsun hani illa evlenecek biri desen olay tamam ama duygusallık denen şey çok uydurma ve güven konusunu eliyor
Evlenmeyi düşünmüyorum evlilik benlik degil
ee o zaman güven konusunu sorgulaman saçma değil mi senin sorgulaman gereken aradığın zevkleri kim verir bu olmalı
Güvenmeden nasıl yapayım iyi misin sapığı var kayıt altına alan var
ben seks yapmayı sıradan buluyorum dedim sana benle yap demedim
zevkler karşılıklı yaşanacaksa kim kime neden zarar versinki bu dediklerin çoluk çocuğun egosu
sen zevklerine göre olması gereken özellikleri sorgula ne nere nasıl olmalı onlar önemli
Yok değil oldugu zaman olur zaten
boş ver yaşama evlen helalinle birlikte ol
Αρ ben 29 yaşındayım daha ben yaşamadım
Eksiklik değil kendini evleneceğin erkeğe sakla
İstiyor musun?
?
Yani ama istersen sana resim atım
Bende 22 yaşınayım hiç olmadı kararsızım
İlkeli olduğun içinse saygı duyulur.
hayır eksiklik değil
Kendine göre birini bulamamış olabilirsin
hayır degil
Bul yaşa birini
Masttan da uzaksın herhalde
Evet. sogudum
Neden ki
Stres aile evi vs
Onda doğrusun ama musait zamanın oluyordur
Olsa da yapmıyorum nssjshs
Hm ii baklm
Neden peki
Bazen kendimi ergen gibi hissediyorum
Merakın yok mu isteğin
Çok yoksogudum
Önceki olduğun kişiler soğukmuş seni
Önceden biriyle olmadim
Niye soğudun
Stresten filan sanırım ama isteğim de yok eskisi gibi aseksuel gibiyim
İşin yoğun ise ondan da olur
Hayır diğil
eksiklik hissediyorsan evet hissetmiyorsan değil
Hayir bi eksiklik değil hiç sorun değil
Hayır neden olsun ki
Doğru yoldasın evlenince olur onlar hiç bulsma
Eksiklik değil.
Hayır bu artıdır.
Tertemiz
Yaşama bence
Hayır eksiklik değil
Bende senin gibiyim bunları merak ediyorum
Öpüşmemek evet
Değil
Zamanın gelince yaşarsın
eksiklik diyemem.
Eksik kal.
bende aynıyım yapıcak bişi yok
Yasin kac
22 aynı
Erkekler olarak bence daha kolay sizin neden olmadı ki kızlarda toplum baskısı var direk damga yiyosun
düzgün kızlara karşı utangaç biriysen normal benim gibiler için
Nasıl siz bir çok abaza vs yazıyorsa
Bizde tam tersi kızlara yazamıyoruz diyeyim
Ha mesela benimle konuşan bir kızla konuştuğum oldu öyle ama onlar adım attı 2 kez zaten böyle flört oldu ilerlemedi
...
Anladim çekingen birisin bu arada benle de isteyen oldu eski sevgililerim ama ben geri ittim
onlarda sanaldan dı zaten 😅
ne desem boş bir şey diyemiyorum
Hayat genel anlamda güzel olmadığı içn artık dert etmiyorum eskisi gibi böyle şeyleri...
Hayırlısı olsun
Anladim bende dert etmiuorum ama bazdn üzülüyorum bu couppe videolarını filan görünce basjsjjsjs sarılıp uyumak filan daha cazip gelsede ama erkeklere güvenemiyorumm
o ne be
aynen sarılmak sevilmek vs güzel duygular ama sanaldan birine aşık olmak gibi canım ettim anlamı yitirdi biraz benim için...
Gerçi suç bende sanaldan birine aşık mı olunur
Ahahahhahaha bu arada bana da aynısı oldu sanaldan şu an düşününce ne canım diyorum ama seviliuor ahhaahaha
geçmiş olsun 😅
Bi de sevgili olup aldatildim ahahhaa
Acı verici olmalı niye gülüyon bee 😀😃
Acı vericiydi ama geriye bakınca canım guluyorum
olsun yine iyi bence soğumuşsundur zaten
Valla cidden bir özgüven hapı vs istiyorum artık böyle olmuyor bu konularda değil normal hayatta felan çünkü ilerde pişman olucağım hep bu zamanları güzel geçiremediğime
Soğudum tabi ki de erkekler çok fena snsnsns düzgün birini bulmak zor ozguvene de gelince de asosyal misin
yok değilim ama çok çevrem yok öyle olan arkadaşlarım da 20 yıllık sen düşün üniversitede de yabancı arkadaşım var türk 1 tane 😀 cidden eğitim hayatım da berbat
bundan önce başka yerde okuyorsum pandemiye geldi şu an vakıftayım ordada insan sayısı az öyle işte...
Valla benim çevrem de çok düzgün arkadaşlarım hepsi benim gibi hatta bu yabancı dediğim çocuk bu gün anlatıyor bana bir kız sadece şey yapmak için teklif etmiş redetmiş çocuk 😀 ama çocuk flistinli akıllı birisi
Valla keşke fena arkadaşım olsa bir kaç tane belki açılırım ama bunu ben sanaldaki kız arkadaşıma söylemiştim bir kere bana sen böyle kal bozulma vs diyordu sonra uzak diye ilişkiyi kesti bak işte...
Hahaha ben iyice asosyallestim arkadaşlarım az eskisi gibi değil olanlarla bazılarıyla aramız bozuldu bazıları kendiliğinden mesele girdi vs bende baya yalnızım sjsjs
benim güzel arkadaşlıklarım oldu hayatım da hiçbiriyle de bozulmadı ama araya mesafe girince yollar ayrılınca unutuluyor yazmaya vs de çekiniyorsun sen bekliyorsun adım onlardan Yoksa şu ana kadar hiç aram bozulan 1 kişi olmamıştır.
Valla asosyallik bazen iyi diyorum soğuyorum bazen diyorum keşke yurtta kalsam güzel eğlenceli olurdu ama bazen de tahammül edemezdim evdeki rahatlık yok gibi öyle anlatıyorlar
Ben bayağı tek kaldım ya aram bozuldi derken arkadaşlarım benim yanımda olmadi zor anımda fikan ben de soğudum arada yarışıyoruz
aile ile yaşıyorsan benim gibi ondan da olabilir mi acaba çünkü aile ile yaşayınca sanki olmuyor özgür vs
Evet Bi de baskici ailem varsa
benim ki baskıcı değil de bende iş yok benim mesele tam olarak bu :(
neyse bakıcaz yolumuza Bu arada bende aseksüel gibiyim şu an istek vs öyle yok
desen ki o numu yapmak istersin sarılmak mı sarılmak derim net
Bense sarilmakkk tabiki ve ben bayaginaseksuelim najsjssj 2 yıl fikan kadar
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bak çok güzelll
ahahah benden daha iyisin merak etme el tutma üstme bir şey yok karşı cinste o da arkadaşım dı 😄😃😁 ondan bile etkilenmiştim bir ara
Haahahahahahahah ya çok komiksin mssumsun
bak valla kötü hissesiyom kıskandım videoyu/fotoyu sevgisiz miyim ben 😄
Benim kadar sevgisiz olamazsın ahaha
yıkıklıkta yarışıyoruz sanırım 😅
Ahahahah sorma
gerçekten böyle konuşuyoruz ama çözüm nedir valla bir formül felan da yok bu işin galiba karakter büyüme vs ile ilgili böyle geldik böyle gideriz 😅
Neyse İyi geceler tutmıyayım seni
Iyi gecelerr
Değil niye olsun ki
Değil
Bende aynı
Temizlik ne zaman eksiklik olmuş
Güzel bir şey
Erkek arkadaşın oldu mu peki
Eksiklik değil
Tabikide hayri
Hayır normal.