Sürekli her buluşmada sevişmek istiyor sorgulayınca ayrıldı, derdi ne?

Sürekli buluşunca öpüyordu sevişme başlatıyordu. Bir iki üç hep böyle oldu. Hiç hediye alması mutlu etmesi jesti yok. Gel buluşalım dedi istemedim. Trip attı. Açıkça konuştum bak dedim sürekli bu yaşanıyor bu ilişki değil cinsellik. Sürekli bunu yapıyorsun. Sabrediyorum belki ciddi bir adım mutlu edecek bir davraşın olur ama sadece bunu görüyorum senden. Yok işte zorla yapmıyorum bilmem ne hediyeye fırsatım mı oluyor. Yüzük alamam ergen işi. Gezmeye gidelim dedim bahane. Sabrım tükendi artık. Yok bende istiyormuşumda bilmem neymişte onu anlamıyormuşum da. Normal ilişkilere bakıyorum geziyorlar tozuyorlar hediyeleşiyorlar sohbet muhabbet dedim. Bana başka insanları anlatma oldu. En sonda da ben yokuma bakıcam sen beni anlamıyorsun bay bay oldu. Bende kendisini her yerden engelledim. Tek derdi cinsellikmiş. Artık düzgün insan kalmadı mı ya?
Sürekli her buluşmada sevişmek istiyor sorgulayınca ayrıldı, derdi ne?
Cevapla