Sevgilimle seviştik. Şimdi sürekli ondan bahsediyor yok zevk almadın özür dilerim vs diye. Neden böyle davranıyor olabilir?

Ya ilişkiye girmedik sadece seviştik ama yok zevk veremedim sana evlenince boyle olmaz beni bunun icin bırakma seni kaybetmek istemiyorum falan diyor. Diyorum ki "Abartma onun icin niye birakayim ya!" Diyorum ama devam ediyor.
Sevgilimle seviştik. Şimdi sürekli ondan bahsediyor yok zevk almadın özür dilerim vs diye. Neden böyle davranıyor olabilir?
Cevapla