Dipnot: Anlatanlar için sorulmuştur soru, anlatmayanların diğerleri hakkındaki fikri de önemli elbette

Dipnot: Anlatanlar için sorulmuştur soru, anlatmayanların diğerleri hakkındaki fikri de önemli elbette

Erkekler ve kadınların cinsel yaşamlarını anlatma sebebi farklı gibi geliyor bana. Erkeklerinkine şahit oldum oradan ayrılmadan önce 😂 kadınlarınkini ise duydum, okudum.
Erkeklerinki gerçekten zevkine yani onu bir başarı veya övünülecek bir şey gibi görerek, zannederek anlatıyorlar. Sanki dünyada tek sevişen veya en iyi sevişen oymuş gibi jdjdkdk Bazıları için askerlik anısından farkı yok maalesef. Aslında bir erkek için bu çok daha özel olmalı...
Kadınlarda ise durum daha farklı gibi geliyor bana. Kadınlar yaşadığı şeyin doğru mu, gerçek mi, sorunsuz mu diye anlatıyorlar sanki. Yani yanlış bir şey yapıp yapmamalarının cevabını aramak, emin olmak gibi. Tabi ki keyfine anlatan da vardır ama çoğunluğunun zevk için anlatacağını zannetmiyorum.
Tatmin ve ego doyumu özel anların paylaşılması taraftarı değilim erkek erkeğe bile olsa biraz ketumum bu konularda sadece bi kişiye karşı fazlaca paylaşım içine girdim onla da aramızda böyle tatlı bir sürtüşme olduğundandı :))
Cevap
5Cevap
bir halt yaşadıklarını sandıkları için ya da başarı olarak gördükleri içindir
Hayatta hiçbir başarısı olmayanların kendilerini tatmin etme biçimi diyelim.
Haklısın
ayıp bence , çok şey yaşanabilir ama eş dostun bilmesine hiç mi hiç gerek yok
Ballandıra ballandıra anlatan erkekler neyin nesi peki?
eziklik zaten çoğu yalan, şöyle miktim diyen duvara vurdum diyen bakir çıkar. onda bile hava atma çabası
Ben anlatmam anlatani da dinlemem çok saçma
havalı çünkü
Nesi havalı?
sidik yarisi
Olabilir
Şahsen bu konuda gizliyimdir😊
Özellikle erkekler
Neden sence?
Erkeğin anlatanı midesiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?