Sevişmek için manita yapmak istiyorum bu yanlış bir şey mi?

Bakın fakbadi değil manita yani günde 7 gün buluşalım 24 saatin 20sini sevismekle geçirelim diğer kalan 4 saat dinlenme ve sohbet ama ne benden başkası ona dokunabilir nede o benden başkasına dokunabilir çok pis olay yaratırım neyse nasıl buldunuz?
Sevişmek için manita yapmak istiyorum bu yanlış bir şey mi?
Cevapla