Partnerinizle sekste olan beklentilerinizi açık açık konuşur musunuz, yoksa konuşmaktan çekinir misiniz?

ben konuşmaktan yanayım her şey konuşmakla çözüm bulur çünkü ama çoğu çift yıllarca beraberliğe rağmen konu seks olunca birbirlerini tanımıyorlar bile kadınların utanıp cekinmesi, erkeklerin acaba kabul edermi hakkımda ne düşünür gibi düşünüp söylememesi.. ondan sonra aradığı cinselliğin ilişkisinde olan kişi de degilde dışarda araması bir sürü sorun bence çok yanlış zaten bir ciftsen evliysen birbirinin herşeyini bilmek ve paylaşmak zorundasın.. çoğu evlilikler bu yüzden sorunlu ve sorun yaşanıyor, çiftler birbirinin zevklerini nelerden hoşlandığını, ne istediğini beklentilerini bilmeli yoksa büyük sorun diye düşünüyorum.

İyi geceler🌺

Partnerinizle sekste olan beklentilerinizi açık açık konuşur musunuz, yoksa konuşmaktan çekinir misiniz?
Cevapla