ben konuşmaktan yanayım her şey konuşmakla çözüm bulur çünkü ama çoğu çift yıllarca beraberliğe rağmen konu seks olunca birbirlerini tanımıyorlar bile kadınların utanıp cekinmesi, erkeklerin acaba kabul edermi hakkımda ne düşünür gibi düşünüp söylememesi.. ondan sonra aradığı cinselliğin ilişkisinde olan kişi de degilde dışarda araması bir sürü sorun bence çok yanlış zaten bir ciftsen evliysen birbirinin herşeyini bilmek ve paylaşmak zorundasın.. çoğu evlilikler bu yüzden sorunlu ve sorun yaşanıyor, çiftler birbirinin zevklerini nelerden hoşlandığını, ne istediğini beklentilerini bilmeli yoksa büyük sorun diye düşünüyorum.
İyi geceler🌺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 