İlişkiye girerken tam ortasında bırakmak zorunda kaldınız mı?

Neden? Biz yine en son eşimle saçma bı konuşma geçti aramızda ve gülme krizine girdik.. yarıda bırakmak zorunda kaldık çok kötüydü..😂var mı sizinde böyle komik olmadık yerde yarıda bıraktıracak sebep?

İlişkiye girerken tam ortasında bırakmak zorunda kaldınız mı?
Cevapla