Nişanlım bana göğüslerin en ince damarım, görünce kendimden geçiyorum diyor. Göğüslerim 90 ama kalçam yok. Bu onu kötü eder mi?

Kalçam da 90 ama düm düz gibi 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Nişanlım bana göğüslerin en ince damarım, görünce kendimden geçiyorum diyor. Göğüslerim 90 ama kalçam yok. Bu onu kötü eder mi?
Cevapla