Eşim benimle ilişkiye girmiyor, direkt yan gelip yatıyor. Ne yapabilirim?

Bu durumdan çok sıkıldım hep ağlayarak uyuyorum eşim anca yatıyor yarın iş var diyor hep kendisini düşünüyor bu da kul hakkı değil mi kendi canı istemese bile benim de bir nefsim var ben bu durumdan çok sıkıldım ne yapacağımı bilmiyorum daha yaşım 24 gayette normal benim bu isteğim nolur akıl verin bana. Kadınlığını kullan vs diyenler olacaktır emin olun çoğu kadindan daha alimli bakımlıyım evde neler giyiyorum çünkü kendim istekli biriyim yapalım istiyorum adam yan gelip yatıyor yorgunum sabah erken gidicem falan sürekli sadece bu ya uyuklar ya bilmem napar
Eşim benimle ilişkiye girmiyor, direkt yan gelip yatıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla