Vajinam sulanmadı diye çok üzüldü nasıl konuyu toparlayabilirim?

Nişanlımla cinsel bir şeyler yaşıyoduk. Vajinam sulanmadı ıslanmadım. Sulanmadığını görünce kendini suçladı çok üzüldü. Ama elimde olan bir şey değildi. Ne diyebilirim hiçbir şekilde konuşmuyor çok kötü moralim bozuldu nasıl toparlarım konuyu ne diyerek moralini düzeltirim

Vajinam sulanmadı diye çok üzüldü nasıl konuyu toparlayabilirim?
Cevapla