Zamanında seviştiğim insanlar şimdi iğrenç geliyor size de böyle oldu mu?

onlari nasil ölebilmisim anlamıyorum şu an tiksindirici geliyor biri sevgilimdi o zamanlar isteyerek yapıyordum simdi gelse öpse kusarım biri abim dediğim biriydi böyle olaylar olunca bozustuk nasil oldu bilmiyorum hic o gözle bakmamıştım biri de öyle takıldığım bir çocuktu sonradan arkadaş kaldık hala arada konusuruz onuda nasil öptüm aklım almıyor hicbirsey hissetmiyorum Şu an ve arada geçmiş aklima gelince böyle midem bulanıyor bu duygudan nasil kurtulabilirim sonucta geçmişte olan birsey keske olmasaydi ama o zamanlar demekki kanım kaynıyordu sizin de pişman olduğunuz olaylar var mı bu tür

Zamanında seviştiğim insanlar şimdi iğrenç geliyor size de böyle oldu mu?
Cevapla