Bu kiaiyle 2022 Ağustos ayinda tanistik Beni yolda durdurup tanismak istedi evimin yakininda calisiyor ve hep saatlerimi denk getirmeye calisiyormus neyse bir sekilde konusmaya basladik ve basta niyetimi belirttim niyetim ciddi iliski diye bana ona gore yaklassin iletişimini ona gore kessin ya da baslatsin istedim oda devam ettirdi ben yinekesmek istemistim oda hemen sizi ailnizden istiyemem ki dedi bende zaten oyle bir sey mumkun olmaz ama ben ısinamadim size felan dedim konusmak istedi enazjndan kahve icseydik gozlerinizin hatrina felan demisti peki dedim ama biranda konusmayi kestik ne o yazdi ne ben aylar sonra ben yazdim yolda karsilasiyorduk selam veriyoddu sonra konusmâya basladik yine ve bulustuk ailemin onunla konustugumu duyunca biraz korktu gibi oldu ve yine bitti sonra o yazmaya basladi aylarcada yaziyor hatta sevgili olmak felan istedi yeniden ama tavri şu bulusmaya yanasmiyor ama gormek istiyor camda da olsa yolunu uzatip gormek istiyordu ama bulusmuyor geçende hikaye yanir verdi dudaklarin cok guzel opmek isterdim diye bende dedjm zaten bu yuzden sevgili olmak istersin dokunayip opeyim diye degilmi oda tovbe estagfurullah ne alaka dedi yani 1 senedir neredeyse konusuyoruz ara ara konusmayi kessekte fakat bir orta yolu bulamuyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Off artik kimse yok burada nasil bir uygulama bu ya kimse yardimci olmuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kararsız biri demekki bence böyle kararsız insanlara hiç yaklaşmayın
Yani şöyle birazda ben korkuttum acikcasi
Sen ciddi yaklaşmışsın normal bir şey bence
Yani evet ama erkekler korkuyorya boyle durumlardan ciddi dusunse bile karsisindaki kadin boyle diyince korkuyorlar diye biliyorum
Evlilik zor bir iş çünkü. Her insan kaldıramaz. Her insan baba olamaz ve anne olamaz. O sorumluluğun yükün altına girmekten çekiniyor olabilir
Hakli bende oyleyim zaten korkuyorum anne olmaktan evlenmekten
Ben sadece şans vermek istedim ne olursa olsun
Tanışmamız da garip olmuş yolda durdurmak falan
Karsilasiyorduk onunla o bana uzaktan bakiyordu benim cok dikkatimi cekmiyordu acikcasi bana acilmadan once gecesi ruyamda iki cocuk gelip bana lagit verip şuradaki abi seninle tanismak istiyor diyiyorlardi bende koc burcu diyip kagidi yirtip atiyordum yarini bu cikti karsima kabul rttim cok sasirdim cunku normalde evliyim diyiyordum oyle bir sey olunca konustugumuzda birbirimizi tanima asamasinda onunda burcunun koc oldugunu ogrendim daha cok sasirfim
Hmm değişikmiş baya. Ben de koç burcuyum bu arada😄
Degisik evet. koc burcu erkeklerinden uzak durun diyiyorlar sizce neden :)
Her burçtan uzak durun diyorlar ya. Koç burçları biraz inatçı oluyor. Dediğim dedik. Bir de duygusuz olurlar genelde. Aslında duygularını kıstlarlar kızlar da sevildiğinin belli olmasını ister
Birde capkin oluyorlarmis valla bu kişi cok zor biri bende koç burcuyum bende de biraz inat var ama netimdir yani
Çapkınlığınu bilmiyorum ama yolda senle tanışmak istediğine göre çapkın biri demekki
Nasıl bi kafa çözemedim ne istediğini bilmiyor
Kesinlikle ve yuzunede soyledim ne istedigini bilmiyorsun diye
Birazda ben korkuttum
Yani öyle olmuş biraz biraz yumuşak olsan kendini rahat hisseder ifade ederdi ama normal yine senin yaptığın da ciddi düşündüğünü belirmende bi sakınca yok karşı taraf işte ikilemde olan
Evet oyle ama bu kişi daha oncede bir konusmamizda bana demisti adalara gideriz kaliriz vs kalma teklifinde bulunmustu
Brnde dedim benimde sana karsı Arzum var ama benim masum senin oyle degil diyip engelmemistim ozurdileri aylarca pesimden kostu kisa kisa konusuyorduk arkadasca 2 gun oncede oyle yazdi dudaklarini operdim diye resmime yanit verip
Adalarda kalırız demesi ve üstüne bu dudaktan öperim mevzusu biraz o yöne çekilebilir hakkın var ama romantik olarak da yorumlanabilir bu çocuğun kafayı çözemedim tam
Adalarda kalma olayini aylar oncesinde drmisti 5 6 ay olmustur bunuda 2 gun once dedi zaten ara ara yaziyor bana ama hep kendi yaziyor 1 ay folmadan kisa kesiyordum oda bulusmaya yanasmiyor
Degisik işte hemcinsinizi bende cozemedim
Yorumları okudum da anlaşıldı şimdi ben gibi koç burcuymuş diğer yorum yapan arkadaş haklı duygularımızı çok göstermeyi sevmeyiz :D :D
Peki sevince tam severmisiniz baglanma sorununuz var mi
Ben kendimden örnek verirsem zor beğenirim seçiciyim sevdiğimle muhabbet kurmakta sıkıntı yaşamam ama açılmaya çekinirim sen artık ne anlarsan buradan
Çapkınlık şöyle yani lider ruhlu olduğumuz için göz önünde olmayı severiz iletişim kurabiliriz herkesle konuşabiliriz ama sevdiğimize birisi olursa ona itimat ederiz
Bu kişi acildi etti camda da olsa gormek istiyordu hatta asiri hosuna gidiyordu sonra bir geri bir ileri yapiyor benide yordu
Dostum o çocuğun maddi durumu nasıl sence
Bilmiyorum ama ibb de calisiyor muhendis
Kotude olabilir benim icin farketmez yeterki net olsun
Bence çocuk korkuyor nedeni ise geçim yapma korkusu
Senin için bu kadar çabalıyor ama iş ciddiye bindiğinde kendini geriye çekmeye çalışıyor çünkü evlilik süreci onun için bir tayfun ve boğulmaktan korkuyor biraz cesaret lazım senlik bir durum yok cesur olsa adımları sağlam atıp ilişkisine devam eder sonunda sende onu istediğine göre seni alır
Evet oyle ama bu kişi daha oncede bir konusmamizda bana demisti adalara gideriz kaliriz vs kalma teklifinde bulunmustu
Brnde dedim benimde sana karsı Arzum var ama benim masum senin oyle degil diyip engelmemistim ozurdileri aylarca pesimden kostu kisa kisa konusuyorduk arkadasca 2 gun oncede oyle yazdi dudaklarini operdim diye resmime yanit verip
Tamamen bir günlük ilişki çabaları o zaman sal gitsin senin düşüncenden çok uzak bir bakış açısına sahip sen seni seveni sev boş ver
Oylemidir peki sizce beni camda da olsa gormek istiyorfu yolunu uzatıyordu bunlar neden hemde ben rahatsiz oluyorfum lutfen felan diyiyordu gormek iatiyordu camda da olsa
Erkek iki ye ayrılır bu da %90 cinsel zeka %10 olgun zeka seninki cinsel zekası gelişmiş bir olduğu için sadece hayallerini süslemeli istiyor sadece hayallerinde yaşıyor seni gerçekte senin için yaşabilecek gelecek kurabilecek bir olgunluğa sahip değil
Vakit gecirmedik bulusmadik arada ayakustu konusuyorduk o kadar onun disinda acikcasi bu kisiyle asiri bir uyum icinde olacagimizo dusundugum icin bende birakmiyorum bir sans versek birbirimize vakit gecirsek fikirlerimiz daha net olur ve oturur gibi oda enerji dolu bende yaslarimiz ayni zaten ve ortak noktalarimizda var ondan bir umut diye sansimi deniyorum
Beni takip etsene sana yaşadığım bir olayı anlatacağım ve sende buna göre karar verirsin
Mal bu
Cok tuhaf davraniyor ya ilidkisi hic olmamis gibi
Bu kadar kolay mi yav Türkiye'de yoldan geçti tanışalım dendi hemen oluyo mu
Kolaymis demek ki hep basima geliyor herkese evliyim diyiyorum bu kisiye demedim ve sans vermistim
Banada var mı şans