Herkes seks yaparken sevgilisiyle öpüşürken sinemaya giderken benim bir tane iyi arkadaşım bile yok. Sizce bu haksızlık mı?

Disari cikinca hep gözüm disarida oluyor. El alem'e bakıyorum. Ise bak. Yasadigim bölgedeki insanlar o kadar ise yaramaz ki, asla arkadaşım olmadı halbuki gercekten sosyal biriyim

Herkes seks yaparken sevgilisiyle öpüşürken sinemaya giderken benim bir tane iyi arkadaşım bile yok. Sizce bu haksızlık mı?
Cevapla