Ten uyumumuz çok güçlüydü görüşmeyi keseceğim, sizce benim için çabalar mı?

sadece takılıyorduk ancak ilgisizliği yüzünden bitireceğim. Müthiş bir uyumumuz vardı. İçime boşalmışlığı var. İstekli oluşumdan çok hoşlandığını söylerdi her seferinde. Sizce bitirsem çabalar mı? Aynı iş yerinde farklı bölümlerde çalışıyoruz ancak nadir de olsa karşılaşma ihtimalimiz oluyor.

Ten uyumumuz çok güçlüydü görüşmeyi keseceğim, sizce benim için çabalar mı?
Cevapla