Evlilikte ilgisizliğin üstesinden gelebilir miyiz? Sizce bu evliliği tek başıma mı yönetiyorum?

Bir senelik evliyim. Çocuk yok. Eşim çok yoğun bir iş temposunda çalışıyor gecesi gündüzü belli değil. Şöför olduğu için bazen eve gelmediği oluyor. Bilmediğim bir şehire gelin olarak geldim. Hiç kimsem yok burada. 20 i geçik işe başvurdum ve kimse geri dönüş yapmadı. Kendimle oldukça psikolojik savaş veriyorum ama meselem bu değil. Eşimi çok seviyorum ama şu son zamanlar da her şey çok değişti. Bugün işte bir sorun çıkmış ve eve erken geldi dışarı çıkalım gezelim diye söylemiştim ama çıkmak istemedi. Genel de bütün planları ben yaparım. Evlilik yıldönümümüz bir hafta sonra ve maddi manevi herşeyi ben düşünür ayarlarım çünkü o yapmıyor. Bir kere kendiliğinden gelip de Şuraya gidelim şunu yapalım demedi. İşinde gücünde alkol sigara kumar hiçbirşeyi yok, evini geçindirme derdin de, sevgisinden asla şüphe etmedim, sosyal hayatı da yoktur. Kahveye gitmek okey oynamak falan hiçbirşeyi yoktur. Sabah kalkar işe gider işten eve gelir. Cinsellik konusuna gelirsek.. Erken boşalma problemi var. Ve bazen yatak da çok bencilce davranıyor. Kendisi rahatladıktan sonra bırakıyor. Ben cinselliğe çok özel bakarım yani fantezi olsun vesayre ama hiçbir zaman eşim bunları yapmıyor. Ön sevişme de aşırı kısa sürüyor. Hastaneye gidelim diye konuştum gitmeyi düşünüyoruz ama ben galiba psikolojik olarak çok yıprandım belki de şımarıklık ediyorumdur bilmiyorum. Ama düşünsenize ilgi yok, sohbet yok, cinsel hayat iyi değil, koca şehirde tek başınasın arkadaş yok ve bütün gün evde tek başına elinde telefon. Peki ya siz ne yapardınız?

Evlilikte ilgisizliğin üstesinden gelebilir miyiz? Sizce bu evliliği tek başıma mı yönetiyorum?
Cevapla