28 yaşında bakire olmak artık saçma geliyor, sizce de öyle değil mi?

18 indekiler günümüzde ilişki yaşarken ben ne bekliyorum diyorum bazen. Eşime özel olsun istiyordum ama eşimin hiç de özel kalacağını sanmıyorum benim için. Buna göre eş adayı elersem zaten arap tiplilerle karşılaşırım. E erkek bakir değilse ben neden kalayım. Ona sevap bana günah mı.

28 yaşında bakire olmak artık saçma geliyor, sizce de öyle değil mi?
Cevapla