Evlenmeden ilişkiye girmek konusunda ne düşünüyorsunuz, pişman olunur mu?

Bir ilişkim var onu seviyorum ve onun da beni sevdigini hissediyorum. Muhavazakar bi ailede yetiştim ve bakireliğimi bi zırhım gibi taşıyorum adeta. Ama bakireliğim onemli olmadigimim da bilincindeyim onemli olan güzel gunleri paylasmak ve bu benim hayatım kimseye hesap vermek zorunda degilim mutlu olmak istediğim şeyi yapmak istiyorum ama aileme ihanet etmis gibi hissederim pisman olurum diye korkuyorum ve tabiki hamile olmaktan korkuyorum.

Evlenmeden ilişkiye girmek konusunda ne düşünüyorsunuz, pişman olunur mu?
Cevapla