Güncellemeler
+1 yıl
20 Yıldır oral yapıyorum ne saçmalıyorsunuz la siz? Hakkım değil mi temiz olması?
Bittikten sonra Wc gidip öğürüyorum, Noldu dedi, Sıgara çok içtim balgam takıldı boğazıma dedim, sabaha varmadı uçuk çıkardım. Kıllarını almıyor midem bulanıyor, söyledim kaç kere şu kıllarını al diye bu ne iğrençlik dedim. offff harikasın demeyi biliyorsun sadece dedim, ama aynı tas aynı terrane. Birdaha yapmayacağım oral. yeter be, haksızmıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Açıkçası eşinin çok bencil olduğunu düşünüyorum, yazık bence...
Yani eğer kişisel temizliğini yapmıyorsa uyar bence yoksa bütünü ile ondan sogursun
seks hayatınızda hzuursuzkuk başlar ve bunu yaptırmanın başka bir yolunu veya kişi arar
Sevmediğiniz, istemediğiniz hiç bir şeyi yapmayın..
Hak etmeyene yapmayacaksın. Temizliğe dikkat etmek lazım.
kırılacak bir şey yok ki sekste kadın ya da erkek her şeyi yapmak zorunda değildir.
Eşimde senin gibii. Kondom takıyorum da öyle yapıyor
Bunu denedinizmi
ne kondomu ya lastik mi emicez kılını alsın
Ben almama rağmen bulanıyor midesi. Ben genel anlamda bulanıyor sandım
Temiz ve hijyenik cinsel organa oral yapılır. Diğer türlü işkence olur. Kendine dikkat etmesi şart...
Oral dediğinde git kılları al duj yap gel de 😎😎😎
Eşinle aranda ki özelini gelip burada anlatman hiç hoş bir davranış değil.
Kesinlikle haklısın ilk şart kadında da ve erkek de temizlik olmalı
kıllarını almadan bir daha yapmayacağım de senden
Sende cinsel organında kılları uzat üzerine banyo da yapma bir süre talemizlenme sonra deki hep ben yaptım şimdi sen bana oral yap de anlar o zaman
Temizliğime kişisel bakımıma dikkat ediyorum ama eşim yine de yapmıyor. 3 yıldır yapsın diye bekliyorum
ben 20 küsür yıldır yapıyorumda noluyo
İyide temizliğine dikkat etmediği halde yapmışsın onun da bunu önemsemesi gerekir. O sana yapmıyor mu 20 yıldır yaptıkta ne oldu diyorsun
alsın işte onu diyorum almıyor kaç kere ben aldım ama bende artık üşeniyorum almaya bende hızmetçimiyim
Yuhhh yaaa birde oral yapmak için onun kıllarını mı alıyorsun bu nedir. Yapma o zaman sende bu zevkten mahrum kalsın
Benimkisi traşlı kaymak gibi :)
Bakımsız insana katlanmak zorunda değil kimse.
aşağıdaki slaklara günceli attım. Ne saçma sapan bir Milletiz hayret bir şey.
Sen o adamı sevseydin gözün kapalı yapardın orali
ne alaka mk 20 senedir senmi yapıyon oralı
Para iste vermez yapmazsin olur biter
Neden yapmak istemiyorsun
Bi yerde miden bulanmış onu çözmelisin
Böyle birine koca bile deme sz temiz olsun
Oha mk ya kılları almamak nedir iğrenç
söyle açıkca ufak yapim iki üc sefer yeter de
Sen al ona akıllanır belki 😊
Yapmak zorunda değilsin ki
Sende killarini birak oda sana yapsin bakalım yapacak mı
Temizliğine dikkat etmiyosa yapma
O sana yapıyor mu
Orala alarjim varmus de 😊😊
Direkt söyle ya hasta oldun
Direk söyle bencillik yapma de
Yap eşini kırma
Yap kirma
Temizlik şart