Birlikte olmayı istemek suç mu?

Arkadaşlar merhaba erkek arkadaşımla 1.5 aydır konuşuyoruz ben birlikte olmak istedim çünkü onu çok beğendim etkilendim ama o bu durumu yanlış anladı ve bana sadece s. eks isteyen biriyle olmaz dedi. Gerçekten çok üzüldüm. Napsam bilemedim. ona söyledim zaten ben sadece bunun için istemiyorum ama bi kere olan oldu benimle birlikte olmadı üstüne üstlük soyundum ama yok yani. Ne yapacağım bilmiyorum ayrıldı benden. Sonraki buluşmada uzak durdum bu yüzden bu sefer de seni gören sevgilim olduğunu düşünmez dedi napacağım bilmiyorum inanın. Düşünceniz nedir

Birlikte olmayı istemek suç mu?
Cevapla