"Havalar sıcak, o yüzden ev tutup klimanın altında oturalım" diyen erkeğin derdi cinsellik yaşamak mı?

Yeni yeni biriyle takılmaya başladım, 2-3 ay oldu. Buluşacaktık ama bana inatla "havalar çok sıcak, aşırı terliyorum. Gel ev tutup klima altında oturalım" falan diyor. Bu adamın tek derdi cinsel bir şeyler yaşanması mıdır yoksa samimi midir?

Tek amacı cinsel bir şeyler yaşanması..
Haklı, havalar sıcak.. Cinsellik aklında yoktur.
Bence ikisini de düşünüyordur. Hem hava sıcak, hem cinsellik olsun.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Havalar sıcak, o yüzden ev tutup klimanın altında oturalım" diyen erkeğin derdi cinsellik yaşamak mı?
Cevapla