Hoşlandığım çocuk ilk buluşmamızda cinsellik istedi ve ben istemedim. Şu an çok soğuk davranıyor. Ben mi suçluyum?

Bayadır konuşuyorduk sonra görüştük ama bana çok yakındı yani güzel sözler söyledi ve yakınlaştık bende hoşlandığım kişi olunca bende ona yakınlık kurdum sonra fark ettim ki cinsellik istedi bende ilk buluşmamız daha dedim istemedim doğrusu çünkü belki sonrasında beni bırakıp gitcekti güvenmek istedim ona. Sonra bana çok soğuk davrandı şunu da düşünüyorum tamam yükselmiş olabilir ama neden yani bunu istiyor direkt amacı sizce ne

Hoşlandığım çocuk ilk buluşmamızda cinsellik istedi ve ben istemedim. Şu an çok soğuk davranıyor. Ben mi suçluyum?
Cevapla