Aşık olunmayan birisini o aşık olduğu için kullanmak etik değil, zaten kişinin kendisi bundan rahatsız olmalı bence çünkü ben oluyorum bu sahtekârlık. Benim de başıma geldi ve geliyor ama benzer bir şeyi yapmadım, yapmam, içim almaz.
Dünyada tabi böyle bir şey olabilir çünkü karakteri oturmamış çok fazla insan var ve bu insanlar o kişi olmazsa başkasını zor bulacağını da içten içe biliyordur.
Hepsini geçtim bundan zevk alabilmek de ayrı bir konu, kişi ancak beğendiği ve/veya duyguları olduğu kişiden zevk alabiliyor olmalı ki insanı insan yapan da budur. Yoksa farkı kalmaz...