Sevgilimle öpüştüm ve kendimi kötü hissediyorum. Nasıl daha fazla olmaması gerektiğini belli ederim?

biz çok ciddi başladık evlilik niyetiyle bugün çok güzel bir ortam oldu ve öpüştük. Benim için planlı değildi anlık oldu çok güzeldi fakat korkuyorum arkadaşlar ilerisini ister mi diye? Daha önce kimseyle farklı bir şekilde yakınlaşmam olmadı. Şimdiden mi bunı söylemeliyim yoksa bir daha öperse ben daha fazlası olmaması gerektiğini nasıl belli edebilirim?

Sevgilimle öpüştüm ve kendimi kötü hissediyorum. Nasıl daha fazla olmaması gerektiğini belli ederim?
Cevapla