Sevgilimle seviştikten sonra çok soğuyorum aşırı kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Yaşayana kadar çok istiyorum aşırı istek oluyor aklım hep orda oluyor yaşadıktan sonra dehşet bir soğuma tiksinme pişmanlık kendimi yiyip bitiriyorum yanlış olduğunu biliyorum ama engel olamıyorum kendimi bunları yaşamaktan alıştım galiba artık bir kez olunca hep oluyor kendimi çok kötü hissediyorum kendimden tiksiniyorum napıcam artık bilmiyorum niye böyle aptalım ben madem bu kadar pişman olucam niye bile bile gidiyorum intihar edecek düzeye geliyorum artık yoruldum?
Sevgilimle seviştikten sonra çok soğuyorum aşırı kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla