Hayatım boyunca hiç ilişkiye girmedim, ilişkiye girmek istiyorum artık tak etti. Pişman olur muyum?

Sadece ilişki için arkadaşlık yapmak istiyorum ama korkuyorum hiç ilişkiye girmedim erkek arkadaşım da resmi nikah ile evlenelim dedi 3ayda Bir ilişkiye girebiliyoruz ceza evi olduğu için ama ben öyle istemiyorum süreli rahat olamam bide ilişkide insan kendini kasinca baya kötü oluyormuş bende kendimi kasmak istemiyorum sonuçta uzak bide ya kötü olursam lütfen yardım biraz

Hayatım boyunca hiç ilişkiye girmedim, ilişkiye girmek istiyorum artık tak etti. Pişman olur muyum?
Cevapla